Ακρόαση άρθρου......

Οι επαγγελματίες ψυχικής υγείας που αντιμετωπίζουν παιδιά και νέους με αυτοκτονικές τάσεις και συναισθήματα πρέπει να αναφέρονται ρητώς στην «αυτοκτονία» για να εξασφαλίσουν πως γίνονται αντιληπτοί, σύμφωνα με νέα έρευνα που διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο του Stirling.

Βρείτε στο εξειδικευμένο βιβλιοπωλείο ψυχολογίας της Πύλης μας, επιλεγμένα βιβλία για την Ψυχολογία εφήβου

Η σιωπή γύρω από την αυτοκτονία

Η έρευνα εντόπισε μια «σιωπή» γύρω από τον όρο αυτοκτονία στις συνομιλίες μεταξύ επαγγελματιών ψυχικής υγείας και παιδιών και νέων. Η ερευνητική ομάδα διαπίστωσε, επίσης, ότι η χρήση του όρου «αυτοτραυματισμός» όταν συμπεριλαμβάνει τις αυτοκτονικές τάσεις συμβάλλει ενδεχομένως σε αυτή τη σιωπή καθώς αποφεύγεται η χρήση της λέξης «αυτοκτονία».

Σύμφωνα με την έρευνα, τα παιδιά και οι νέοι άνθρωποι με τάσεις αυτοκτονίας όχι μόνο δεν γνωρίζουν πού ή πώς να αποκτήσουν πρόσβαση σε βοήθεια αλλά αισθάνονται πως οι επαγγελματίες υγείας δεν τους ακούνε!

Η ανάγκη συνεχούς ενημέρωσης της ανάπτυξης θεραπευτικών μοντέλων

«Η αυτοκτονία είναι η δεύτερη αιτία θανάτου στους νέους παγκοσμίως, ωστόσο, δεν υπάρχει συμφωνημένο μοντέλο θεραπείας για τη θεραπεία αυτών που επιχειρούν ή σκέφτονται να αυτοκτονήσουν. Πρέπει να ακούσουμε τους νέους για να είμαστε σε θέση να αναπτύξουμε κατάλληλες παρεμβάσεις», δήλωσε σχετικά η Lynne Gilmour, η οποία ηγήθηκε της έρευνας.

Η ανάπτυξη θεραπευτικών μοντέλων και παρεμβάσεων για την υποστήριξη αυτού του ευάλωτου πληθυσμού πρέπει να διατηρείται ενήμερη σε ότι αφορά τις απόψεις και τις εμπειρίες των παιδιών και των νέων ανθρώπων με αυτοκτονικές τάσεις.

«Η έρευνά μας θα βοηθήσει στην ενημέρωση για την ανάπτυξη τέτοιων μοντέλων, θα παράσχει ζωτικής σημασίας πληροφορίες σε εκείνους τους επαγγελματίες που υποστηρίζουν αυτόν τον ευάλωτο πληθυσμό και θα αποτελέσει θεμέλιο για οποιαδήποτε μελλοντική έρευνα πάνω στο συγκεκριμένο θέμα», τόνισε η ερευνήτρια Lynne Gilmour.

 

Βιβλιογραφία:

«Review: The views and experiences of suicidal children and young people of mental health support services: a meta‐ethnography» με αδειοδότηση από το Δίκτυο AlphaGalileo.

ΨΗΦΙΑΚΟ MARKETING ΓΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥΣ: Κύκλος 11 Σεμιναρίων με Βέλτιστες Πρακτικές και Εργαλεία Διαχείρισης διαδικτυακής παρουσίας | Διοργάνωση: PSYCHOLOGY.GR

Διαβάστε ακόμη στο Psychology.gr, τα σχετικά άρθρα:

Συγγραφή - Επιμέλεια Άρθρου

Νίκος Μεταξάς

e psy logo twitter2Επιμέλεια & μετάφραση άρθρων, Τμήμα Σύνταξης Πύλης Ψυχολογίας psychology.gr
Επικοινωνία: editorial @psychology.gr