- Home
- Ψάχνω Ειδικό Ψυχικής Υγείας: Ψυχολόγο, Ψυχίατρο, Σύμβουλο
- Θεσσαλονίκη
- Μπάμπαλου Χριστίνα Ελένη
Ψυχολόγος, Τμήμα Ψυχολογίας, Α.Π.Θ. (Υπότροφος ΙΚΥ). MSc Αναπτυξιακή/Εξελικτική & Σχολική Ψυχολογία, Α.Π.Θ. (Υπότροφος Ωνάσειου Ιδρύματος). Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στην Αξιολόγηση & Ψυχοπαιδαγωγική Υποστήριξη Παιδιών με Δυσκολίες Μάθησης & Προσαρμογής (Ειδικές Ανάγκες), Παν/μιο Μακεδονίας. Ευρωπαϊκό Πιστοποιητικό Ψυχοθεραπείας (ECP), Συστημική Ψυχοθεραπεία, Τραυματοθεραπεία-EMDR, DBR
Η Μπάμπαλου Χριστίνα Ελένη είναι αριστούχα (υπότροφος ΙΚΥ) απόφοιτη του τμήματος ψυχολογίας Α.Π.Θ.
Πέραν της Μεταπτυχιακής Εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, διαθέτει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Διττής Ειδίκευσης (MSc) στην Αναπτυξιακή/Εξελικτική & Σχολική Ψυχολογία, Α.Π.Θ. (υπότροφος Ωνάσειου Ιδρύματος), η οποία της επιτρέπει να ασχολείται με τις ψυχοαναπτυξιακές δυσκολίες σε όλες τις ηλικιακές ομάδες -βρέφη, παιδιά (προσχολικής & σχολικής ηλικίας), έφηβοι, ενήλικες & υπερήλικες.
Διαθέτει το Ευρωπαϊκό Πιστοποιητικό Ψυχοθεραπείας (ECP).
Έχει ολοκληρώσει ευρωπαϊκώς πιστοποιημένο πρόγραμμα εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και έχει παρακολουθήσει ευρωπαϊκών προδιαγραφών εκπαίδευση στην Τραυματοθεραπεία-EMDR ενώ διαθέτει πιστοποιητικό εξειδίκευσης κ στην Τραυματοθεραπεία DBR.
Έχει εκπαιδευθεί στη χρήση, χορήγηση & αξιολόγηση ψυχομετρικών δοκιμασιών για βρέφη, παιδιά, εφήβους & ενήλικες.
Σε επίπεδο επαγγελματικής πρακτικής διαθέτει πλούσια, πολυεπίπεδη κλινική εμπειρία δεδομένου ότι έχει συνεργαστεί με ποικίλες δομές ψυχικής υγείας: ψυχιατρικές κλινικές, δομές ψυχοκοινωνικής προστασίας, δομές συμβουλευτικής υποστήριξης σχολείου-οικογένειας, σχολικές μονάδες, δομές ειδικής αγωγής, εταιρείες συμβουλευτικής σε θέματα ψυχικής υγείας εργαζομένων.
Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά, έχει κάνει επιστημονικές εισηγήσεις σε συνέδρια, έχει διεξάγει έρευνες σε συνεργασία με πανεπιστημιακούς φορείς & νοσοκομειακές δομές.
Διαγνωστικές υπηρεσίες, υπηρεσίες συμβουλευτικής & ψυχοθεραπείας σε παιδιά, εφήβους, ενήλικες, ζευγάρια, οικογένειες.
Συντονισμός σχολών γονέων (εν δυνάμει γονέων, γονέων πρόωρων νεογνών, γονέων παιδιών προσχολικής, σχολικής ηλικίας & εφήβων).
Συντονισμός ψυχοεκπαιδευτικών, βιωματικών ομάδων πρόληψης & παρέμβασης σε:
Τραυματοθεραπεία, δυσκολίες σχετιζόμενες με την εμπειρία της μητρότητας, προωρότητας κ περιγεννητικής απώλειας
Ημέρα | Από | Έως |
Καθημερινές | - | - |
Ένα σημαντικός παράγοντας κινδύνου για τη βρεφική ανορεξία είναι η πρόωρη γέννηση του βρέφους καθώς οι έρευνες αναφέρουν ότι το 19-80% των πρόωρων βρεφών μετά το τέλος της νοσηλείας τους και κατα τη μετάβασή τους στο σπίτι εμφανίζουν προβλήματα διατροφής συμπεριλαμβανομένου της άρνησης φαγητού (Ammaniti, Lucarelli, Cimino, D’Oliompio & Chatoor, 2010. Bakan, Birmingham & Goldner, 1991. Kay & Tasman, 2006. ).
Στο πρώτο μέρος της ενότητας για τη βρεφική ανορεξία, αναφερθήκαμε στα Διαγνωστικά Κριτήρια αλλά και σε ζητήματα Διαφοροδιάγνωσης.
Για πρώτη φορά γίνεται επιστημονικός λόγος για την ανορεξία στην βρεφική ηλικία το 1983, όταν οι Chatoor και Egan περιγράφουν μια ομάδα περιπτώσεων παιδιών που μόλις έχουν ξεκινήσει να περπατούν, και τα οποία εμφανίζουν άρνηση στην τροφή.
Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα παρέμβασης για τη ΔΕΠ-Υ οφείλει να στοχεύει στη μείωση των συμπτωμάτων της υπερκινητικότητας και των συνοδών συχνά στις περιπτώσεις παιδιών με ΔΕΠ-Υ προβλημάτων συμπεριφοράς και παράλληλα σε βελτιώσεις στην ακαδημαϊκή τους επίδοση.
Αναφορικά με τα προτεινόμενα βήματα της παρέμβασης σε περιπτώσεις ΔΕΠ-Υ, είναι πολύ σημαντικό κατ’ αρχήν να κάνουμε μια ολοκληρωμένη και πλήρη αξιολόγηση η οποία θα πρέπει να περιλαμβάνει πολλαπλές πηγές πληροφοριών και πολλαπλά εργαλεία συλλογής δεδομένων.
Ενημερωθείτε για τα άρθρα της εβδομάδας, για σεμινάρια και άλλες δράσεις που αφορούν αποκλειστικά την Ψυχολογία και την Ψυχική Υγεία.