Σύμβουλος ψυχικής υγείας με εκπαίδευση στη Συνθετική Συμβουλευτική και τη Γνωσιακή Συμπεριφορική Θεραπεία (CBT). Έχω εξειδικευτεί στη Θεραπεία Ζεύγους, στη Συμβουλευτική Γονέων, καθώς και στον συντονισμό ομάδων Σχολών Γονέων. Στόχος μου είναι η υποστήριξη ατόμων, ζευγαριών και οικογενειών μέσα από μία συνθετική, εξατομικευμένη προσέγγιση. Παράλληλα, συνεχίζω την ακαδημαϊκή μου εκπαίδευση στον τομέα της Ψυχολογίας μέσω του London Metropolitan University.
Έχω εκπαιδευτεί στη Συνθετική Συμβουλευτική και στη Γνωσιακή Συμπεριφορική Θεραπεία (CBT) στο Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας (EICP). Διαθέτω μετεκπαίδευση στη Θεραπεία Ζεύγους και στη Συμβουλευτική Γονέων, καθώς και εξειδίκευση στη συντονιστική εμψύχωση ομάδων Σχολών Γονέων. Συνεχίζω την ακαδημαϊκή μου εκπαίδευση στην Ψυχολογία μέσω του London Metropolitan University.
Διαθέτω εμπειρία στην υποστήριξη ατόμων με άγχος, κρίσεις πανικού και στη Θεραπεία Ζεύγους, εφαρμόζοντας τη Γνωσιακή Συμπεριφορική Θεραπεία (CBT) και τη Συνθετική προσέγγιση. Επίσης, έχω συντονίσει ομάδες ψυχοθεραπείας για νέους (18-25 ετών), εστιάζοντας στην ενίσχυση της ταυτότητας και της συναισθηματικής ευημερίας.
Είμαι συντονίστρια και εκπαιδεύτρια σε ομάδες Σχολών Γονέων με βάση το Εξελικτικό Σύστημα της Μ. Χουρδάκη και τη Γονική Ταυτότητα και Γονικό Συναισθηματικό Αλφαβητισμό της Βασιλικής Παππά. Παράλληλα, προσφέρω ατομική Συμβουλευτική Γονέων.
Επιπλέον, διοργανώνω ομάδες ψυχοθεραπείας σε τρεις βασικούς τομείς:
Οι ομάδες προσφέρονται σε προσιτές τιμές και πραγματοποιούνται διά ζώσης ή online, ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των συμμετεχόντων στον δικό τους χώρο.
Πρόσθετες Πληροφορίες
Διατηρώ ιδιωτικό γραφείο στην Άνω Γλυφάδα και προσφέρω online συνεδρίες, παρέχοντας ευελιξία στους ενδιαφερόμενους.
Έχω παρακολουθήσει μονοετές σεμινάριο στη Σχολική Ψυχολογία μέσω του ΚΕΒΙΔΙΜ του Παντείου Πανεπιστημίου, καθώς και σεμινάριο για τις Συζυγικές Σχέσεις μέσω του Ανοιχτού Λαϊκού Πανεπιστημίου.
Επιπλέον, έχω εκπαιδευτεί σε ένα πλήθος θεμάτων, όπως διαχείριση άγχους, αυτογνωσία και αυτοδιαχείριση, τεχνικές χαλάρωσης, διαχείριση πένθους, κρίσεις πανικού, καθώς και σε θέματα που αφορούν τους γονείς, όπως φοβίες μικρών παιδιών, η ωφελιμότητα του παιχνιδιού με το παιδί, και ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στη ζωή του παιδιού.
Ημέρα | Από | Έως |
Καθημερινές | 10:00 | 22:00 |
Σάββατο | 15:30 | 17:30 |
Είναι λίγο το διάστημα που έχει ξεκινήσει η νέα σχολική χρονιά. Είναι μία περίοδος προσαρμογής, για τα παιδιά, για τους εκπαιδευτικούς και για τους γονείς. Νέο πρόγραμμα, νέο σχολικό περιβάλλον, νέα σχολική αίθουσα, νέοι συμμαθητές και εκπαιδευτικοί, καινούριες εξωσχολικές δραστηριότητες και μαθήματα.
Η κρίση πανικού έρχεται ξαφνικά σε μια στιγμή χαλάρωσης. Το άτομο αρχίζει να αισθάνεται ότι κάτι δεν πάει καλά και μέσα στα πρώτα 15 λεπτά τα συμπτώματα έχουν κορυφωθεί.
Η αναγκαιότητα της τεχνολογίας και του διαδικτύου στην καθημερινότητα
Η τεχνολογία έχει μπει στην ζωή μας τα τελευταία χρόνια πολύ έντονα. Τα παιδιά πλέον από την στιγμή που θα γεννηθούν έχουν επαφή με την οθόνη.
«Χειριστικά παιδιά», «το παιδί σε χειρίζεται». Πολύ συνηθισμένες φράσεις που ακούει ένας νέος γονιός. Αυτές οι φράσεις αρκούν για να γεμίσουν έναν γονιό ενοχές και να τον κάνουν να νιώσει ανεπαρκής.
Οι 5 φάσεις της διεργασίας του πένθους για τους ενήλικες σύμφωνα με το μοντέλο της Kubler-Ross είναι:
Ενημερωθείτε για τα άρθρα της εβδομάδας, για σεμινάρια και άλλες δράσεις που αφορούν αποκλειστικά την Ψυχολογία και την Ψυχική Υγεία.