Ψυχολόγος με Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος, απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Ειδικεύομαι στη Γνωστική Συμπεριφοριστική Ψυχοθεραπεία. Είμαι δημιουργός του Ασύγχρονου Εκπαιδευτικού Προγράμματος Psychology Lab, όπου μοιράζομαι μαζί σου όλη μου την εμπειρία ως Ψυχολόγος.
Ψυχολόγος με Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος, απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Ειδικεύομαι στη Γνωστική Συμπεριφοριστική Ψυχοθεραπεία.
Είμαι δημιουργός του Ασύγχρονου Εκπαιδευτικού Προγράμματος Psychology Lab, όπου μοιράζομαι μαζί σου όλη μου την εμπειρία ως Ψυχολόγος.
Αναλαμβάνω ενήλικες, οικογένειες και ζευγάρια που αντιμετωπίζουν δυσκολίες σε όλο το φάσμα της ψυχοπαθολογίας (αγχώδεις διαταραχές, κρίσεις πανικού, ψυχοσωματικά, συναισθηματικές διαταραχές, διαταραχές λήψης τροφής).
Έχω δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Ψυχολογικής Υποστήριξης κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης και της λοχείας για τις εγκυμονούσες.
Συνεργάζομαι με γυναικολόγους και Ιατρούς άλλων ειδικοτήτων για την επιτυχή ολιστική φροντίδα σωματικά ασθενών με ή χωρίς τη συνύπαρξη ψυχιατρικής νόσου καθώς και δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίσει ο ασθενής λόγω κάποιας χρόνιας νόσου ή μετά από κάποιο χειρουργείο.
Είμαι εισηγήτρια σεμιναρίων για το ευρύ κοινό σε θέματα που αφορούν την Ψυχική Υγεία.
Παρέχω εθελοντική δράση ως Ψυχολόγος σε διάφορα πλαίσια.
Κατέχω πιστοποίηση για ψυχιατρικά τεστ αξιολόγησης της προσωπικότητας, της νοημοσύνης και της ψυχικής υγείας του ατόμου.
Διαθέτω κλινική εμπειρία σε ευρύ φάσμα ψυχοπαθολογικών συμπτωμάτων, όπως διαταραχές διάθεσης, αγχώδεις διαταραχές, ψυχοσωματικά, διαταραχές λήψης τροφής, καθώς και διαταραχές προσωπικότητας.
Στόχος μου είναι η προαγωγή της Ψυχικής Υγείας σε όλο τον πληθυσμό.
Έχω κάνει την πρακτική μου Άσκηση στο Τμήμα Νοσοκομειακής Ψυχολογικής Υποστήριξης και Κοινωνικής Υπηρεσίας του 424 Γενικού Στρατιωτικού Νοσοκομείου Εκπαιδεύσεως.
Παρακολούθησα και συμμετείχα στη χορήγηση και αξιολόγηση ψυχομετρικών δοκιμασιών με την επίβλεψη ψυχολόγου.
Έχω κάνει αρκετές μετεκπαιδεύσεις στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα του Προγράμματος Ψυχολογίας.
Έχω παρακολουθήσει συνέδρια, σεμινάρια και ημερίδες σε Ελλάδα και Εξωτερικό.
Οργανώνω αφιλοκερδώς Εκπαιδεύσεις για γονείς σε συνεργασία με Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων.
Κατά την διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού, συμμετείχα αφιλοκερδώς σε τηλεφωνική γραμμή Ψυχολογικής Υποστήριξης σε Δήμο της Θεσσαλονίκης.
Παρείχα εθελοντικές υπηρεσίες Ψυχολογικής Υποστήριξης και Καθοδήγησης, μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας Milamou.gr.
Μέσω της πλατφόρμας, έχω απαντήσει σε περίπου 100 κλήσεις συνανθρώπων μας όπου τους παρείχα Ψυχολογικές Υπηρεσίες εξ αποστάσεως, βασιζόμενη στο τρίπτυχο «Διερευνώ, Ακούω, Συνδέω».
Στα επιστημονικά και ερευνητικά μου ενδιαφέροντα συγκαταλέγονται η Αναπτυξιακή Ψυχολογία και η Παιδοψυχιατρική.
Μιλάω τρεις γλώσσες (Αγγλικά, Γερμανικά, Ιταλικά).
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει για μένα ο άνθρωπος.
Για τον παραπάνω λόγο συνεχίζω να παρακολουθώ τα νέα δεδομένα στο χώρο της Ψυχικής Υγείας καθώς επιθυμώ να αποκτήσω γνώσεις αλλά και να μάθω μεθόδους που έχουν ευεργετικά αποτελέσματα για τον άνθρωπο.
Συμβουλευτική Γονέων-Συμβουλευτική Εγκύων
Ημέρα | Από | Έως |
Καθημερινές | 09:00-21:00 κατόπιν ραντεβού | - |
Η κρίση είναι μια παροδική κατάσταση αποσταθεροποίησης του ατόμου όταν έρχεται αντιμέτωπο με μια απειλητική κατάσταση, την οποία αντιλαμβάνεται ως σημαντικό πρόβλημα που εκείνη τουλάχιστον την στιγμή δεν μπορεί ούτε να αποφύγει ούτε να επιλύσει με τις συνήθεις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων που διαθέτει (Caplan,1964).
Ως άγχος εννοούμε την ψυχολογική πίεση που δεχόμαστε σε κάποιες συνθήκες της ζωής μας. Ας σκεφτούμε το άγχος ως ένα τεντωμένο σχοινί. Στο ένα του άκρο είναι οι προκλήσεις της ζωής που μας προσφέρουν ενδιαφέρον και ευχαρίστηση. Στο άλλο, όμως, άκρο υπάρχουν εκείνες οι καταστάσεις στις οποίες οι άνθρωποι αδυνατούν να ανταπεξέλθουν σωματικά ή ψυχολογικά και οδηγούνται σε κατάπτωση είτε σε σωματικό είτε σε ψυχολογικό επίπεδο.
Ορισμός Συμβολικού Παιχνιδιού
Συμβολικό παιχνίδι σημαίνει όταν το παιδί με μία ενέργεια υπονοεί άλλη, όταν με ένα αντικείμενο υπονοεί άλλο. Μέσα σε αυτό γεννιούνται δύο είδη οργάνων: τα σύμβολα που παρουσιάζουν κάποια ομοιότητα με αυτά που συμβολίζουν και αυτά που συμβολίζονται (Piaget-Inhelder)
Γενικά, κάθε φορά που ένα άτομο αντιμετωπίζει μία κρίση υπάρχει ένα εύρος αντιδράσεων. Μια κρίση μπορεί να επιφέρει διαφορετικές αντιδράσεις ακόμη και στο ίδιο το άτομο. Αλλιώς αντιδράει ένα άτομο την πρώτη φορά που αντιμετωπίζει ένα κρίσιμο γεγονός και διαφορετικά τις επόμενες αν συμβεί το ίδιο αρνητικό γεγονός.
Τα τελευταία χρόνια υπάρχει έντονο το ενδιαφέρον των ειδικών που ασχολούνται με παιδιά μέσα σε μία σχολική κοινότητα που σχετίζεται με τη διαχείριση μιας ενδεχόμενης κρίσης. Οι σχολικές κοινότητες είναι τα πρώτα πλαίσια που πρέπει να δώσουν έμφαση οι ειδικοί για να προλάβουν μια ενδεχόμενη κρίση.
Ενημερωθείτε για τα άρθρα της εβδομάδας, για σεμινάρια και άλλες δράσεις που αφορούν αποκλειστικά την Ψυχολογία και την Ψυχική Υγεία.