Ψυχολόγος, Εξειδικευμένη σε πρόγραμμα ψυχοθεραπείας - Γνωστική-Συμπεριφορική Θεραπεία, μεταπτυχιακά στη Ψυχολογία Υγείας και Ψυχολογία Παιδιών και Εφήβων.
Η Αγγελίδου Ασημίνα είναι Ψυχολόγος, απόφοιτη του Τμήματος Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ., 2005)
Έχει ολοκληρώσει το πρώτο μεταπτυχιακό στην Ψυχολογία Υγείας (MSc Health Psychology), αναγνωρισμένο από Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. στο Leiden University, The Netherlands, 2007
Έχει ολοκληρώσει το δεύτερο μεταπτυχιακό στην Ψυχολογία Παιδιών και Εφήβων (MSc Child and Adolescent Psychology), αναγνωρισμένο από Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. στο Leiden University, The Netherlands, 2008
Έχει πραγματοποιήσει θεωρητικές σπουδές στη συμβουλευτική ψυχοπαθολογία στο University of Barcelona, Spain, 2005
Εξειδικεύτηκε σε πρόγραμμα ψυχοθεραπείας- Γνωστική-Συμπεριφορική θεραπεία, CBT, Leiden University, 2008
Συμμετείχε σε θεωρητικά μαθήματα κατάρτισης για τις Μαθησιακές Δυσκολίες στο Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο, Αγγλία, 2005
Συμμετείχε σε ετήσιο σεμινάριο ειδίκευσης Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο Πατρών, 2010
Το συγγραφικό της έργο σε επιστημονικά περιοδικά περιλαμβάνει την έρευνα: «Social Influence in Children’s Fruit Intake», Issues, Volume 25 (Ε.Κ.Α.Δ.Ε.Β.Ε.) καθώς και το πρόγραμμα παρέμβασης: «Intervention program for the increase of fruit intake in Greek primary schools» Υπό δημοσίευση
Συμμετείχε ως εισηγήτρια στο 13ο Διεθνές Συνέδριο «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση- Μετανάστευση- Διαχείρηση Συγκρούσεων και Παιδαγωγική της Δημοκρατίας» με θέμα: Κίνητρα μάθησης της ελληνικής γλώσσας από πολιτισμικά διαφορετικούς μαθητές, η σχολική επίδοση και η αυτοαντίληψή τους για την ικανότητα μάθησης, Αλεξανδρούπολη, 2010.
Επίσης, στο 14ο Διεθνές Συνέδριο «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση- Μετανάστευση- Διαχείρηση Συγκρούσεων και Παιδαγωγική της Δημοκρατίας» με θέμα: Η ενσυναίσθηση των γηγενών μαθητών στην διαφορετικότητα και η διαπροσωπική επικοινωνία τους με πολιτισμικά διαφορετικούς μαθητές, Βόλος, 2011 και στο 17ο Διεθνές Συνέδριο «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση- Μετανάστευση- Διαχείρηση Συγκρούσεων και Παιδαγωγική της Δημοκρατίας» με θέμα: Σχολική Επίδοση, προβλήματα άγχους και συναισθηματικά προβλήματα αλλοδαπών μαθητών, Πάτρα, 2014. Περαιτέρω σχεδίασε και υλοποίησε Πρόγραμμα Προώθησης της Υγείας σε διεθνές σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Ολλανδίας με τίτλο: “Make a wise choice with drugs”, International Secondary Het Rijnlands Lyceum Apollolaan, The Netherlands, 2006
Επιπλέον, έχει γράψει άρθρα ψυχολογικού περιεχομένου στο Πανελλαδικό Περιοδικό «ΕΓΩ», στο Πανελλαδικό Περιοδικό «Χρώματα του διαβήτη», στην Εφημερίδα Εβδόμη και στο Περιοδικό Kid’s planet Καβάλας, καθώς και ήταν μέλος συντακτικής ομάδας στο Περιοδικό The Nightmagazine, Δράμα
Έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση διαγνωστικών εργαλείων: WISC-III, WISC-IV, ΑΘΗΝΑ Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης, ΛΑΜΔΑ Λογισμικό Ανίχνευσης Μαθησιακών Δεξιοτήτων & Αδυναμιών, CDI, MASC, Harter’s scale, WUSCT, PDS, Mini Mental, H. Rorschach Test, Raven's Progressive Matrices, Τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού, MMPI και Anxiety Disorders Int,Sced. For DSM-IV. Επίσης, έχει άριστες δεξιότητες πληροφορικής E.C.D.L. core certificate,2005, SPSS, Leiden, 2006, MATLAB, The Math works, London, 2007
Εργάσθηκε ως ασκούμενη ψυχολόγος στο 2ο ειδικό σχολείο, Θεσσαλονίκης Ε.Λ.Ε.Π.Α.Π (Ελληνική εταιρία προστασίας αναπήρων παιδιών) και στη Ψυχιατρική κλινική, Κοι.Σ.Π.Ε Το.Ψ.Υ. Δωδεκανήσου , Λέρος
Εργάσθηκε τρία χρόνια ως αναπληρώτρια ψυχολόγος σε σχολεία ειδικής αγωγής της Δράμας και στα ΚΕΔΔΥ της Ξάνθης και της Καβάλας
Εργάσθηκε ένα χρόνο ως εκπαιδεύτρια ψυχολόγος σε προγράμματα δια βίου εκπαίδευσης για το ανθρώπινο δυναμικό της δημόσιας διοίκησης και στα ΙΕΚ Καβάλας
Από τον Μάρτιο του 2014, συνεργάσθηκε με μία ομάδα νέων επιστημόνων και δημιούργησε το ψυχολογικό κέντρο μαθησιακών και αναπτυξιακών δυσκολιών, ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ στην Καβάλα, όπου πραγματοποιούνται συνεδρίες παιδοψυχολογίας, ειδικής διαπαιδαγώγησης, ψυχοεκπαίδευσης, λογοθεραπείας, συμβουλευτικής γονέων και επαγγελματικού προσανατολισμού
προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών, ΔΕΠΥ, μαθησιακές & αναπτυξιακές δυσκολίες, άγχος & πένθος
Ημέρα | Από | Έως |
Καθημερινές | 9:00 | 21:00 |
Διαβάστε σε αυτό το άρθρο, για έξι (6) ψυχιατρικά σύνδρομα τα οποία συναντούμε πάρα πολύ σπάνια....
Ο Freud θεωρούσε ότι ως επί το πλείστον η απώλεια μνήμης στην καθημερινή ζωή προκύπτει εξαιτίας της απώθησης. Η απώθηση είναι ένας μηχανισμός άμυνας ο οποίος προστατεύει τα άτομα και τα βοηθά να μην έρθουν αντιμέτωπα με μνήμες που θα ήτα συναισθηματικά ενοχλητικές ή τραυματικές.
Ο Παύλος είναι 10 ετών, ζει με τους δύο γονείς του και πηγαίνει στο δημοτικό σχολείο της γειτονιάς του. Ο δάσκαλός του επισήμανε ότι εμφανίζει ανησυχία, επιθετικότητα και δεν δημιουργεί υγιείς σχέσεις με τους συμμαθητές του.
Το άγχος έχει περιγραφεί σαν ένας διάχυτος λεπτός φόβος. Καθώς τα παιδιά μεγαλώνουν η πλειονότητα των φόβων τους γίνονται αόριστα άγχη παρά εστιασμένοι φόβοι για πραγματικούς κινδύνους.
Η νοημοσύνη είναι η ικανότητα του ατόμου να αφομοιώνει νέες πληροφορίες, να επωφελείται από τις εμπειρίες του και να προσαρμόζεται σε νέες καταστάσεις, επιλύοντας με λογικό τρόπο κάθε είδους προβλήματα που τον απασχολούν.
Ενημερωθείτε για τα άρθρα της εβδομάδας, για σεμινάρια και άλλες δράσεις που αφορούν αποκλειστικά την Ψυχολογία και την Ψυχική Υγεία.