Λογοθεραπεύτρια, Ειδική Παιδαγωγός, MSc in Education:Special Educational Needs and Disabilities, Mediterranean College Thessaloniki & University of Derby,UK,MA in Speech Language Pathologist and Therapist with second Speciality Oligophreno-Pedagogy, Συγγραφέας παιδικών βιβλίων, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων, Ραδιοφωνικός παραγωγός.
Η Παπαδανιήλ Ελπίδα ολοκλήρωσε τις σπουδές της Λογοθεραπείας με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή στο Πανεπιστήμιο της Σόφιας Βουλγαρίας. Από το ίδιο εκπαιδευτικό ίδρυμα πήτε το μεταπτυχιακό τίτλο: MA in Speech Language Pathologist and Therapisti with second Speciality Oligophreno-Pedagogy.
Από το 1994 έως το 2004 εργάστηκε σε δομές της Β' Πανεπιστημιακής Ψυχιατρικής Κλινικής Θεσσαλονίκης. Την ίδια εποχή ίδρυσε και διευθύνη το ¨Ινστιτούτο Διαταραχών Λόγου, Ομιλίας & Δυσλεξίας στη Θεσσαλονίκη.
Το 2014 ξεκίνησε τη συγγραφή και έκδοση παιδικού παραμυθιού και συγχρόνος έγινε μέλος της ΕΛΒΕ. Σήμερα είναι μέλος του Δ.Σ.της Ένωσης.
Είναι ραδιοφωνικός παραγωγός και συνεργάτης του Ερευνητικού Οργανισμού Ελλήνων.
Από το 2015 είναι υπεύθυνη για τα σεμινάρια Δημιουργικής Γραφής στην ΕΛΒΕ.
Είναι πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων με πιστοποίηση απο τον ΕΟΠΠΕΠ:ΕΒ 32853 και αριθμό μητρώου ΛΑΕΚ: 65248.
Εχει παρακολουθήσει προγράμματα συμπληρωματικής εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, όπως:
Ψυχολογικές Πρώτες Βοήθειες,
Τα Α-Ω στη Συμβουλευτική Συνεδριών,
Εκπαίδευση Ηγετών για τη στελέχωση ΜΚΟ, με πιστοποίηση και απο το Παν/μιο Ιωαννίνων,
Οικογενειακό Δίκαιο για κοινωνικούς επιστήμομες,
Ανοιχτά Σεμινάρια Ψυχολογίας,
Εκπαίδευση Συνοδών Παράλληλης Στήριξης,
Life Coaching & Mentoring,
Μάθηση μέσω περιπέτειας,
Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός,
Σύμβουλος Σταδιοδρομίας/ Επαγγελματικού Προσανατολισμού, το οποίο ήδη παρακολουθώ.
Έχω συμμετάσχει σε εργασίες σε συνέδρια και ημερίδες, καθώς και σε πορογράμμματα ενημέρωσης και πρόληψης των Διαταραχών Λόγου και Ομιλίας και των Μαθησιακών Διαταραχών.
Αποδεικτικά και αναλυτικότερες πληροφορίες είναι άμεσα διαθέσιμες.
Εξειδίκευση στις Διαταραχές Λόγου και Ομιλίας, στις Μαθησιακές Διαταραχές-Δυσλεξία, στη δημιουργία προγραμμάτων Δημιουργικής Γραφής για μαθητές Προσχολικής, Σχολικής Ηλικίας, καθώς και σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Ημέρα | Από | Έως |
Καθημερινές | 14:00 | 21:00 |
Σάββατο | 10:00 | 14:00 |
Αγαπητέ μου,
Ήρθε η στιγμή να σου μιλήσω για τους ανθρώπους που σπάνε τα ταμπού, για τους ανθρώπους που “βγαίνουν” μπροστά και τολμούν όλα όσα εμείς δειλιάζουμε ή αν θέλεις φοβόμαστε να πούμε και να κάνουμε. Όσα εμείς κρυφά ονειρευόμαστε ή φαντασιωνόμαστε για τον εαυτό μας.
Ο εν μέρει παραλαγμένος ο τίτλος από το γνωστό βιβλίο της Ehrardt Ute δίνει τροφή για σκέψη και προβληματισμό σε πολλαπλές διαστάσεις.
Πότε είναι αργά; Πότε αντιλαμβανόμαστε το χρόνο που έχει περάσει ανεπιστρεπτί, όπως κυλάει το νερό στη κοίτη του ποταμού;
Σε ποια στιγμή της ζωής μας συνειδητοποιούμε ότι δεν μπορούμε να διακρίνουμε την αλήθεια μας; Ότι λειτουργήσαμε σαν το σκαντζόχοιρο…..μαζεύαμε τη ψυχή μας και τις ευαισθησίες μας για να φανούμε άτρωτοι, δυνατοί;
Έχετε σκεφτεί άραγε ποτέ τι είναι αυτό που βλέπουμε όταν αντικρίζουμε την εικόνα μας στον καθρέφτη; Σας έχει απασχολήσει αυτό το ερώτημα;
Τι είναι αυτό πάνω μας που μας αρέσει ή μας απωθεί; Και πως λειτουργεί αυτή η εικόνα μέσα στη ψυχή μας;
Πρώτη τάξη του Δημοτικού Σχολείου! Μελίσσι, ο μαθητόκοσμος, εισβάλει στην αίθουσα για να αρχίσει το καθημερινό αλισβερίσι με τη μάθηση. Ένα πάρε-δώσε από επιτυχίες και σφάλματα, γλυκόπικρες γεύσεις, που δεν οφείλονται πάντα στην κακή προετοιμασία ή την αδιαφορία του παιδιού για τη γνώση που του προσφέρεται.
Η αυθεντικότητα χαρακτηρίζει τον πρίγκιπα… Αξιοπρέπεια, σεβασμός και ενσυναίσθηση, τα βασικά χαρακτηριστικά. Κι όμως υπάρχουν! Κυκλοφορούν ανάμεσά μας, συναναστρέφονται μαζί μας. Άνθρωποι απλοί, καθημερινοί, αυτό που συχνά λέμε «της διπλανής πόρτας». Έχουν μια γοητεία μυστηριακή και συγχρόνως διάφανη. Δεν κραυγάζουν! Δεν κομπάζουν! Δεν προβάλλουν τις χάρες τους. Μας αφήνουν απαλά να τις ανακαλύψουμε μόνοι μας, μέσα από την συναναστροφή μαζί τους, μέσα από τις συζητήσεις και τις συμπεριφορές.
Μια φορά και έναν καιρό...
Πόσο παραμύθι χρειαζόμαστε τελικά στη ζωή μας; Αλήθεια, έχετε σκεφτεί πόσο όμορφη, αυθεντική και ουσιαστική θα ήταν η ζωή μας χωρίς το πέπλο των παραμυθιών; Από μικροί μεγαλώνουμε με παραμύθια και δυστυχώς φτάνουμε στο σημείο να χτίζουμε τη ζωή μας πάνω σε αυτά.
Ενημερωθείτε για τα άρθρα της εβδομάδας, για σεμινάρια και άλλες δράσεις που αφορούν αποκλειστικά την Ψυχολογία και την Ψυχική Υγεία.