Ειδική Παιδαγωγός στην ξενόγλωσση εκπαίδευση σε μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες.
Το σχολείο δυσλεξίας απευθύνεται στην εκμάθηση της αγγλικής και γαλλικής ως ξένης γλώσσας σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και κυρίως στη δυσλεξία και διάσπαση προσοχής.
Ασχολούμαστε κυρίως με τη διαφοροποιημένη πολυαισθητηριακή διδασκαλία σαν κέντρο μελέτης μετά το κουδούνι παρέχοντας παράλληλα συμβουλευτική γονέων.
Στις μαθησιακές δυσκολίες και κυρίως στη ΔΕΠΥ και τις νευροαναπτυξιακές διαταραχές, αν δεν γίνει πρώιμη παρέμβαση, μπορεί να προκληθεί κρίση στο οικογενειακό περιβάλλον αλλά και δυσκολίες προσαρμογής στον ίδιο τον μαθητή οι οποίες πορούν να οδηγήσουν στην αυτοματαίωση.
Δυσλεξία
Ημέρα | Από | Έως |
Καθημερινές | 9:00 | 21:00 |
Σάββατο | 10:00 | 15:00 |
Κυριακή | 10:00 | 14:00 |
Στις μέρες μας παρατηρούμε στις τάξεις μεικτών ικανοτήτων την ένταξη των μαθητών με δυσκολίες στο γραπτό και προφορικό λόγο, την κατάκτηση της αναγνωστικής ικανότητας, την ανάκληση πληροφοριών από ένα κείμενο. Μαθητές με διασπαστική συμπεριφορά, παρορμητικότητα ή υπερκινητικότητα αδυνατούν ν'ανταποκριθούν στον κυκαιώνα των πληροφοριών που τους επιβάλλει το εκπαιδευτικό σύστημα.
Η δυσαναγνωσία είναι μία δυσκολία που σχετίζεται με την ελλειμματική αναγνωστική ικανότητα του παιδιού. Τη συναντάμε πολλές φορές να συνυπάρχει ή να είναι σύμπτωμα της δυσλεξίας ή της ΔΕΠ-Υ. Δυσκολίες που σχετίζονται με τη δυσαναγνωσία είναι η η δυσλαλία, η δυσαρθρία, ο αναγραμματισμός ή δυσγραμματισμός, η καθυστέρηση λόγου και ομιλίας.
Τα τελευταία χρόνια έχουν δημοσιευθεί διάφορες θεωρίες για τη δυσλεξία η οποία αποτελεί την πιο διαδεδομένη μορφή των μαθησιακών δυσκολιών. Γονείς και εκπαιδευτικοί έρχονται αντιμέτωποι καθημερινά με νέες προκλήσεις, καλούνται ν’ ανταποκριθούν σε διαφορετικές ανάγκες, αναζητούν κάθε γνώση και πληροφορία σχετικά με τη δυσλεξία.
Ο αναδυόμενος γραμματισμός των παιδιών και ο ρόλος των γονέων. Καλλιεργείται η αγάπη για την ανάγνωση και την παραγωγή γραπτού λόγου;
Η μάθηση και η ανάπτυξη της δεξιότητας παραγωγής γραπτού λόγου αποτελεί εδώ και χρόνια έναν από τους σημαντικότερους στόχους της εκπαίδευσης. Η ικανότητα ανάγνωσης είναι σημαντική αφού ο άνθρωπος από τη γέννησή του προσπαθεί να επικοινωνήσει, να διαβάσει κώδικες, να συνδέσει αυτό που ονομάζουμε στη γλωσσολογία το σημαινον και το σημαινόμενον.
Στο παραμύθι του Πίτερ Παν μεταφερόμαστε σε ένα πλάνο έντονης δράσης αλλά και ατέρμονης ανεμελιάς οι οποίες στο φανταστικό κόσμο των παραμυθιών μπορεί να ακούγονται ιδανικές, η πραγματικότητα όμως είναι πολύ διαφορετική. Στην επιστήμη της ψυχολογίας «το σύνδρομο του Πίτερ Παν» σχετίζεται με την άρνηση της ενηλικίωσης, την ψυχική ανωριμότητα και την αποφυγή ευθυνών.
Ενημερωθείτε για τα άρθρα της εβδομάδας, για σεμινάρια και άλλες δράσεις που αφορούν αποκλειστικά την Ψυχολογία και την Ψυχική Υγεία.