Ψυχολόγος BSc- MSc, Συνθετική προσέγγιση ( Συστημική, CBT, Βιοθυμική Υπνοθεραπεία, Δημιουργικές προσεγγίσεις- Music Imagery, Storyplay therapy, Εικαστικές τέχνες- Αφήγηση ), Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας & Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Εκπαιδευόμενη επόπτρια για επαγγελματίες ψυχικής υγείας ( Δημιουργική Εποπτεία )
Είμαι Ψυχολόγος, πτυχιούχος του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Παν/μίου και κάτοχος της νόμιμης Αδειας άσκησης επαγγέλματος Ψυχολόγου. Είμαι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης από το ΔΠΜΣ "Επιστήμες της Αγωγής (Παιδαγωγική) μέσω καινοτόμων τεχνολογιών & Βιοιατρικών προσεγγίσεων" του Παν/μίου Δυτικής Αττικής & ΑΣΠΑΙΤΕ ( με επιπλέον πιστοποίηση παιδαγωγικής & διδακτικής επάρκειας).
Το πεδίο των μεταπτυχιακών μου σπουδών εστιάζει μεταξύ άλλων στους τομείς της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας, της Παιδαγωγικής & Αναπτυξιακής Ψυχολογίας, της Κοινωνικής & Γνωσιακής Νευροεπιστήμης, της Συμβουλευτικής παιδιών και εφήβων και της Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
Επίσης σπουδάζω στο Πρόγραμμα εξειδίκευσης στη Δημιουργική Εποπτεία ( Κέντρο Δραματοθεραπείας Αιών, 2023- 2025 ) για την εξειδίκευση παροχής εποπτείας σε επαγγελματίες ψυχικής υγείας.
Η μετεκπαίδευσή μου στην Ψυχοθεραπεία ειναι συνολικά 8ετής και αφορά τις εξής προσεγγίσεις: Γνωσιακή- Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία, Βιοθυμική Ψυχοθεραπεία/ Υπνοθεραπεία (με έμφαση στις Εgo-State προσεγγίσεις) Συστημική Ψυχοθεραπεια/ Συμβουλευτική (Κε.Συ.Θε.Σ, Κεσμέθ), Δεκτική Μουσικοθεραπεία- μέθοδοι Music Breathing & Music Imagery ( Sonora Διεπιστημονική Εταιρεία Μουσικοθεραπείας & Ερευνας ), Storyplay therapy & Circle of security parenting ( Playtherapy Greece ).
Πρόγραμμα μετεκπαίδευσης στην Κλινική Ψυχοπαθολογία (Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ & ΕΠΙΨΥ)
Συμβουλευτική Σχεδιασμού ζωής και Σταδιοδρομίας, Συμβουλευτική Επαγγελματικού Προσανατολισμού: (Συστημικές προσεγγίσεις Αφηγηματική & Solution focused)- Εθνικό Καποδοστριακό Παν/μιο Αθήνας
Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση & Ψυχολογία της νεανικής σχέσης (Πάντειο Παν/μιο)
Αct Soma- Somatic Mindfullness (Ison Psychometrica)
Ψυχοθεραπεία με αξιοποίηση των τεχνών ( Κέντρο Συνώθηση )
Η Θετική Ψυχολογία στην Εκπαίδευση (Πάντειο Παν/μιο)
Συμβουλευτική παιδιών σχολικής ηλικίας & εφήβων (συναισθηματικές και διαπροσωπικές δυσκολίες)- ΕΚΠΑ
Μουσική αγωγή στην προσχολική & σχολική ηλικία (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Ελληνικό Ανοιχτό Παν/μιο)
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΠΑ, Κεδιβιμ Employ )
Πτυχίο πιάνου (Εθνικό Ωδείο Αθήνας)
Εργάστηκα ως ψυχολόγος στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας και στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ενώ στα πλαίσια της ψυχοθεραπευτικής μου εκπαίδευσης παρείχα συνεδρίες ψυχοθεραπείας και συμβουλευτικής σε νεαρούς ενήλικες.
Στο παρόν εργάζομαι ιδιωτικά και αναλαμβάνω τα εξής: Συνθετική Ψυχοθεραπεία & Συμβουλευτική ενηλίκων, εφήβων, Θέματα άγχους,
Θέματα διαπροσωπικών σχέσεων, Ανάπτυξη αυτογνωσίας και αυτοεκτίμησης, Διαχείρηση/ Επεξεργασία άγχους & άλλων δυσφορικών συναισθημάτων με αξιοποίηση της Υπνοθεραπείας, της Δεκτικής Μουσικοθεραπείας & του Storyplay, Συμβουλευτική ζεύγους, Συμβουλευτική επαγγ.προσανατολισμού σε εφήβους & νεαρούς ενήλικες, Παροχή Εποπτείας σε επαγγελματίες ψυχικής υγείας- ψυχοθεραπευτές.
Βλέπω τη διαδικασία της ψυχοθεραπείας ως μία διαδικασία βιωματικής μάθησης και ενεργούς συμμετοχής, καθώς για να αποκτήσουμε περισσότερη επίγνωση και σύνδεση με τον εσωτερικό μας κόσμο και τον αυθεντικό μας εαυτό, χρειάζεται να δουλέψουμε με μεθόδους που προάγουν την αλληλεπίδραση & σύνδεση νου- συναισθήματος- σώματος.
Ημέρα | Από | Έως |
Καθημερινές | - | - |
Ο άνθρωπος ως ύπαρξη και η σχέση του με τη μουσική: Η μουσική είναι ένα θεμελιώδες μέσο έκφρασης και επικοινωνίας. Mαζί με τις υπόλοιπες τέχνες διαδραματίζουν – όπως ακριβώς και η γλώσσα – σπουδαίο ρόλο στην ανάπτυξη και στην εξέλιξη του ανθρώπου.
H αυτεπίγνωση αφορά στην ικανότητα να αναγνωρίζουμε τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας, καθώς και τις δυνατότητες και αδυναμίες μας. Επίσης η ενσυνειδητότητα αφορά σε μια συγκεκριμένη ποιότητα επίγνωσης του εαυτού μας και του χώρου που μας περιβάλλει, καθώς εστιάζουμε στην παρούσα στιγμή με διάθεση περιέργειας και αποδοχής, χωρίς επίκριση.
Τα συναισθήματα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με τις σκέψεις και τη συμπεριφορά μας, ενώ μας παρέχουν πληροφορίες για τον εσωτερικό μας κόσμο (σε συνειδητό και υποσυνείδητο επίπεδο) και το εξωτερικό μας περιβάλλον (εάν το αντιλαμβανόμαστε ως ασφαλές ή απειλητικό).
Ως ανθρώπινα όντα γεννιόμαστε σε έναν κόσμο όπου χρειάζεται να αλληλεπιδράσουμε με τους άλλους ανθρώπους και με το περιβάλλον που ζούμε, ώστε να επιβιώσουμε βιολογικά και ψυχολογικά.
Το Νευρικό μας Σύστημα διαθέτει πολύπλοκους και θαυμαστούς μηχανισμούς που σχετίζονται με την αντίληψη του περιβάλλοντος και την αντίληψη της ύπαρξης και αλληλεπίδρασής μας μέσα σε αυτό ως μοναδικά, ξεχωριστά άτομα. Αποτελεί επίσης τη βάση των ψυχικών μας λειτουργιών και το κέντρο ελέγχου όλων των οργάνων του σώματος μας, καθώς ρυθμίζει τη μεταξύ τους αρμονική συνεργασία.
Η αίσθηση της ταυτότητάς μας αφορά τις αντιλήψεις που έχουμε για το ποιοι είμαστε, πώς βλέπουμε τον εαυτό μας, ποιες ικανότητές έχουμε, πόσο επαρκείς νιώθουμε, τι θέλουμε από τη ζωή μας και τι έχει νόημα για εμάς.
Ενημερωθείτε για τα άρθρα της εβδομάδας, για σεμινάρια και άλλες δράσεις που αφορούν αποκλειστικά την Ψυχολογία και την Ψυχική Υγεία.