Σκιαγράφηση του ψυχολογικού προφίλ εγκληματιών που απασχόλησαν τα ελληνικά ΜΜΕ (1993-2018)

-25% Σκιαγράφηση του ψυχολογικού προφίλ εγκληματιών που απασχόλησαν τα ελληνικά ΜΜΕ (1993-2018)

Σκιαγράφηση του ψυχολογικού προφίλ εγκληματιών που απασχόλησαν τα ελληνικά ΜΜΕ (1993-2018)

  • 13,78€
  • 10,34€
  • Χωρίς ΦΠΑ: 9,75€
Η σκιαγράφηση του ψυχολογικού προφίλ εγκληματιών που απασχόλησαν τα ελληνικά ΜΜΕ (1993-2018): Criminal Profiling & Media επιχειρεί να δώσει απαντήσεις σε φλέγοντα ερωτήματα που προβληματίζουν εντόνως την κοινωνία μας μετά τη διάπραξη ειδεχθών εγκλημάτων, κυρίως κατά της ζωής και κατά της γενετήσιας ελευθερίας. Η συγγραφέας εμβαθύνει στα κίνητρα εγκληματικής δράσης, στον ιδιαίτερο ψυχισμό του ατόμου που οδηγείται στο έγκλημα, στις ειδικές συνθήκες διάπραξης του εγκλήματος αλλά και στις ευρύτερες κοινωνικές συνθήκες, καθώς και στο προφίλ του θύματος, όπως αναδείχθηκαν σε υποθέσεις που απασχόλησαν τα ΜΜΕ στη χώρα μας από το έτος 1993 έως και το 2018.

Στο πρώτο μέρος παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο σχετικά με το criminal profiling και αναλύονται παραδείγματα από τη διεθνή εγκληματολογική έρευνα. Στο δεύτερο μέρος αναλύονται πολύκροτες υποθέσεις εγκληματολογικού ενδιαφέροντος που αποτέλεσαν αντικείμενο συστηματικής διερεύνησης από τον επιστημονικό κόσμο και τη δημοσιογραφική έρευνα ακόμα και για χρόνια και "φωτίζονται" σκοτεινές πτυχές τους.

Στα παραρτήματα ο αναγνώστης θα βρει ένα χρήσιμο ευρετήριο όρων, το οποίο χωρίζεται σε τέσσερεις θεματικές ενότητες. Στην πρώτη ενότητα θα μπορέσει να αναζητήσει βασικούς ελληνικούς εγκληματολογικούς όρους, στη δεύτερη ελληνικούς νομικούς όρους, ενώ στην τρίτη και στην τέταρτη ενότητα αγγλοσαξονικούς νομικούς και εγκληματολογικούς όρους, με τις αντίστοιχες ερμηνείες και επισήμανση των διαφορών μεταξύ αγγλοσαξονικών και ελληνικών όρων.

Πρόκειται για το πέμπτο βιβλίο της Αγγελικής Φ. Καρδαρά, το οποίο βασίζεται σε έρευνα ετών και αποσκοπεί στην εφαρμογή των αρχών του criminal profiling στο αστυνομικό ρεπορτάζ, ένα εγχείρημα που πραγματοποιείται για πρώτη φορά σε συσχετισμό με τα ελληνικά ΜΜΕ.