Ψυχολογία βιομηχανικής - επιχειρησιακής διοίκησης
[...] Στις επαγγελματικές σχέσεις μεταξύ επιχειρήσεων, οργανώσεων και φορέων, καθώς και συμμετεχόντων σ' αυτές, οι άνθρωποι πραγματοποιούν πολύμορφες σχέσεις και επαφές, οι οποίες εμφανίζονται μέσω των διαφορετικών τύπων και τρόπων επικοινωνίας. Το σύνολο των αλληλοσυμπεριφορών και σχέσεων των συμμετεχόντων στην επαγγελματική ζωή και εργασία γενικά το ονομάζουμε business communication, επιχειρησιακές επαφές-επικοινωνίες, επαφές εργασίας ή επαγγελματικές επαφές. Μ' αυτή την έννοια η προσπάθεια αφορά φοιτητές των Τ.Ε.Ι. και Α.Ε.Ι. των Τμημάτων Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Ψυχολογίας, Οικονομικής Διοίκησης, καθώς και στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να βελτιώσουν τις γνώσεις και τη διοικητική τους ικανότητα. Στόχο της προσπάθειας δεν αποτελεί το σερβίρισμα έτοιμων συνταγών διοίκησης και επίλυσης καθημερινών προβλημάτων στις βιομηχανίες και επιχειρήσεις, αλλά ο προβληματισμός σε επιστημονική βάση των φοιτητών που διδάσκονται και μελετούν το γενικό management και μερικώς τη διοίκηση των ανθρώπινων πόρων (προσωπικού), ενώ απευθύνεται και σε όλους εκείνους για τους οποίους η ατομική και η ομαδική συμπεριφορά παρουσιάζει θεωρητικό ή πρακτικό ενδιαφέρον στον χώρο της εργασίας στην επιχείρηση τους.Υπό την έννοια "Βιομηχανική και επιχειρησιακή ψυχολογία" στο βιβλίο αυτό εξετάζονται σχεδόν όλες οι παράμετροι, τα συμπεριφορικά μοντέλα, τα κίνητρα, τα ενδιαφέροντα, οι στάσεις και οι προσαρμοστικοί μηχανισμοί που λειτουργούν στον χώρο της οργάνωσης και διοίκησης στις βιομηχανίες και επιχειρήσεις κάτω από τις σύγχρονες συνθήκες, θεώρησα σκόπιμο να παραθέσω και μερικά tests για την ατομική ανίχνευση των προσωπικών και διοικητικών ικανοτήτων του κάθε ενδιαφερόμενου επαγγελματία. [...]
(από την εισαγωγή του βιβλίου)
Διαστάσεις | 24χ17 |
Ημερομηνία Κυκλοφορίας | 01/03/2008 |
Σελίδες | 308 |
Συγγραφέας | Σερδάρης, Παναγιώτης |